Westport naar Hokitika,

28 oktober 2018 - Hokitika, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen rustig ontbeten en begonnen aan de west cost drive langs de westkust van het zuidereiland. Eerst nog een goudmijn bezocht en onderweg vaak gestopt voor de mooie uitzichten. Een grote stop bij de pancake rocks, waar de zee tegen de rotsen bonkte, en met enorme kracht uit de gaten spoot! Geweldig om te zien en te horen! Doorgereden naar Hokitika, waar we op een kleine motorhome zijn gaan staan. Dicht bij het "zwarte Strand en de stad. Vanavond glow worms bekijken!

1. Gerard Geurts:
    28 oktober 2018
    Ha Leo en Anja. Leuke plaatjes en verhalen. Zo hebben wij ook wat in het koude en natte Nederland waar we net de eerste nachtvorst gehad hebben. Ben wel jaloers. Ik kijk uit naar de volgende verhalen en foto's. Groetjes Gerard, Evelyn, Merijn en Gijs
  2. Marja:
    Geweldig! Mooie reis nog💋🙋‍♀️
  3. Manita:
    28 oktober 2018
    Wat een topreis met zeer fraaie natuur en prachtige foto's. Nog fijne en veilige kilometers.