2 dagen Christchurch

10 november 2018 - Nelson, Nieuw-Zeeland

De eerste dag , toen we aankwamen van Akaora regende het de hele dag. We hadden een mooie route door de bergen, maar daar zaten ook de wolken en de regen en mist. Pas bij Littleton zagen we hoe mooi het hier was geweest als we wat hadden kunnen zien. In Christchurch bleef het regenen en we zijn toen wat musea etc. in geweest. De 2e dag in Christchurch was kompleet anders. We werden wakker met het fluiten van de vogels en een strakblauwe lucht. Dat was een stuk beter om Christchurch te ontdekken. Eerst langs de botanische tuinen, en daarna de stad in. Er was nog veel van de aardbeving te zien, en het "hart" was wel uit de stad gerukt! Veel kale plekken, máár ook nieuwbouw en gerestaureerde gebouwen. Nog een flinke bergwandeling buiten de stad gemaakt(Bridle path), met een mooi uitzicht over Christchurch.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marita en philippe:
    10 november 2018
    De reis van je leven knuffel
  2. Bertha and roger:
    Lucky birds
  3. Henk van Dam:
    10 november 2018
    Jullie zien er gelukkig uit. Komt zeker omdat het zo lekker close is in de camper ?
  4. Prisca:
    10 november 2018
    Prachtige reis zeg! Geniet nog van de laatste dagen. Liefs van ons, Johan en Prisca
  5. Yvon Rijken:
    10 november 2018
    Lekker nog een paar dagen genieten! Wat een mooie reis👌
    Groetjes Yvon
  6. Anja en Leo: