27 oktober Kaikoura naar Westport

27 oktober 2018 - Westport, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen vroeg werden we wakker met het geluid van fluitende vogels. Het is echt lente hier, dat merk je ook aan het frisse groene gras en de bomen die beginnen bladeren te krijgen. Iets wat ook opvalt hier, zijn de brievenbussen, die zijn werkelijk overal van gemaakt, wijnvaten, gasflessen, buitenboordmoters, magnetrons, vogelkooitjes etc.. Vanmorgen geprobeerd om mee te gaan voor een walvissentocht op zee, maar ze hadden al een paar dagen geen walvissen gespot. Eerst nog een strandwandeling gemaakt met besneeuwde bergen en een zwart strand met blauwe zee als decor! De vroege ochtendboot had geen walvissen gezien, dus toen besloten om maar door te gaan. We hadden een "toerischtische" route gekozen van Kaikoura naar Westport en we hebben idd veel stil gestaan om van het uitzicht te genieten en foto's te maken. S' avonds zijn we in Carters Beach gaan staan, met uitzicht op zee. Straks gaan we de ondergaande zon bekijken!

Morgen weer verder!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jos smans:
    27 oktober 2018
    Ha Leo en Anja, sorry voor mijn wat late reactie. Veel onderweg geweest. Ik lees wel al jullie verhalen en leef mee. Wel een heel andere wereld en zelfs lente nu. Dat terwijl de herfst hier toeslaat. Morgen wintertijd.
    Geniet nog al het moois en elkaar en doe voorzichtig met de camper enzo..
    Knuffel, Jos Smans
  2. Eric&Judith:
    27 oktober 2018
    Ziet er echt super uit allemaal! Volgensmij hebben jullie een fantastische rondreis! Geniet ervan! Liefs
  3. Els Janssen:
    hallo Anja en Leo,

Wat geweldig om zo met jullie mee te reizen! Alleen al het gevoel van vrijheid, onderweg zijn en eigenlijk niks hoeven..
    Reizen houd je in beweging zingt immers Frank Boeijen!
    Geniet van jullie tijd daar! Hoe bevalt het te leven in een camper?
    Groetjes, Els&Piet
  4. Jos en Rian:
    27 oktober 2018
    Hallo wat een leuke reis maken jullie. Wij genieten hier op de achtergrond ook enorm van het verhaal en de foto's.
    Aan genieten geen gebrek maar dat kunnen jullie al van de kleine dingen.
    Veel plezier Jos en Rian
  5. Willem Verploegen:
    27 oktober 2018
    ohh Anja en Leo wat een mooie verhalen,geweldig allemaal: we kijken weer uit naar de volgende verhalen en foto's. Veel plezier nog!
    Els en Willem
  6. Renie Jong:
    28 oktober 2018
    Wat leuk om jullie reis op deze manier mee te maken. We herkennen een aantal van de plaatsen waar jullie komen. Het is echt een prachtig land. Geniet er maar van!!
    Groeten Ben en Renie
  7. Anja en Leo:
    8 november 2018
    Dank jullie, we genieten idd erg veel ervan!