Van Kaka Point naar Dunedin

4 november 2018 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

Met veel wind gisteren gaan slapen. s'morgens was de wind weg en we vertrokken richting Dunedin langs een schiterende kustweg, Dat was een tip van de NZ beheerder van de camping.(we zijn in 2 uur tijd 3 auto's tegengekomen!) Het uitzicht langs de kust en over de uitgestrekte weilanden was prachtig. Op een gegeven moment zijn we toch maar verder gegaan over een asfalteeg, want het schoot niet op met 30 km per uur gemiddeld op een "gravelweg". We waren op tijd in Diner in, en daar begon de zon goed te schijnen! Met de bus van de camperplaats naar de binnenstad gegaan. Daar wat oude gebouwen bekeken en een terrasje gepakt. S'avonds dar ook blijven eten en met de laatste bus weer naar de camper.

1. Huub:
    4 november 2018
    Leuk om zo heel de reis te volgen. Lijkt me toch wel echt gevoel van vrijheid, maar zien waar je de volgende dag weer gaat stoppen (of toch gepland ?) Heel afwisselende natuur, en ook slecht weer levert dus mooie beelden op. Geniet er nog van.... al zin om de reis te verlengen ? Groetjes, Jos en Huub.
  2. Anja en Leo:
    6 november 2018