Dunedin naar Oamaru

5 november 2018 - Oamaru, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen werden we wakker met een strak blauwe lucht, dus zijn we op tijd vertrokken naar Otago Peninsula. Onderweg kwamen we veel werkzaamheden tegen, maar het was de moeite waard. We zagen daar Shages, Seals en een prachtig uitzicht. Op de terugweg langs Portobello (klinkt Italiaans) geweest, en naar de tuinen van Larnach Castle geweest. Dat kasteel was echt heel bijzonder met prachtige bloemen/planten in de kasteeltuinen en ook weer schitterende uitzichten over de baai! Daarna nog de Moeraki Boulders gezien. Dat zijn miljoenen jaren oud grote ronde stenen aan de kust. Misterieus was het om te zien. Uiteindelijk in Oamaru gestopt. Daar kregen we te horen dat er pinguïns op de camping zaten. Dat leek ons een sterk verhaal, maar toen het donker werd kwamen er idd pinguïns hun jongen voeren die op de camperplaats zaten. Grappig om die kleine waggelende beestjes te zien tussen de campers in.

1. Bertha and roger:
    5 november 2018
    Hallo Lieve allebei,gaat goed met jullie zo te zien...wat leuk die pinguins. Stonk het niet???
    Vooral die pinguins die op de foto staan.

Hoelang mogen jullie nog genieten daar in NZ???
    Knuffel R en B.xxxx
  2. Anja en Leo: