8e dag Hukafalls, richting Napier en Hastings

23 oktober 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

de 8e dag 21 oktober zijn we vertrokken vanuit Taupo. Eerst nog even langs de Hukafalls. Daarna tientallen km gereden door een dennenbomen bos en het werd saai! Tot we beiden onze ogen uitkeken want daar stond zo waar een aangeklede kerstboom met ballen en slingers langs de snelweg. We hebben dubbel gelegen van het lachen. Toen verder door en weer een ander bos met een prachtige waterval. Route SHW 2 langs prachtige wijnvelden en gestopt in Woodville.

De 9e dag 22 okt was maandag en Labourday. Hartstikke gezellig langs de wijnroute gereden en gestopt bij de wijngaard van Margrain. Niet te verwarren met migraine maar klinkt hetzelfde. Een wijnproeverij en een fles gekocht. Daarna naar een free campingsite en Maori ontmoet.

10e dag 23 okt hebben we eerst een boswandeling gemaakt in Rivendell (LOTR) daarna langs een prachtig bos en Uppercut en Lower Hutt zitten we in Wellington het te Papa muzeum. Free WiFi en we kunnen ons verhaal weer schrijven.

Morgen blijven we in Wellington. En kijken of we nog foto's kunnen sturen. Groetejes van ons beiden. We hebben ook nog prachtig wee. Ongelofelijk.

1. Marita en philippe:
    23 oktober 2018
    Hoi Anja en Leo ,Goed dat jullie deze reisblog maken! Jullie zien zoveel en al die plaatsjes en landschappen geweldig! Geniet van alles , dikke knuffel van ons beiden😘🌷
  2. Bertha and roger:
    23 oktober 2018
    Ongelooflijk mooi daar zeg!! Die watervallen en die brug over dat wilde water!! Super!!...mooie natuur. Nu we dat zo zien, worden we toch in ons plan ook eens naar NWZ te gaan gesterkt. Druk verkeer onderweg??
    Dikke knuffel and ENJOY. Xx
    Roger en Bertha.🐑🐏🐾⚘
  3. Marja:
    23 oktober 2018
    Wow! Dat is wel heel mooi allemaal geniet ervan lieve vrienden! Marja xxx
  4. Prisca:
    23 oktober 2018
    Hoi Leo en Anja, het blijft prachtig ! Wat een mooie reis. Lekker verder genieten samen, wij reizen een beetje met jullie mee. Liefs van ons, Johan en Prisca
  5. Anja en Leo:
    24 oktober 2018
    Dank je wel allemaal voor de leuke reakties.
    Het is super mooi. En best wel rustig.
    Ook lekker weer
    Groetjes van Leo en Anja