Milford Sound

1 november 2018 - Lake Manapouri, Nieuw-Zeeland

vanochtend heeeel vroeg vertrokken vanaf onze camperplek naar Milford Sound en binnen enkele minuten klaarde de lucht. met strakblauwe lucht hebben wij een boottocht gemaakt en heel veel foto's.
Leo kon zich uitleven. Na een tocht van minstens 2 uur en het beleven van zoveel schoons moesten we in de camper even bijkomen van blauwe luchten, besneeuwde bergtoppen, zeehonden, kea, pinquins.
daarna nog een aantal keren onderweg gestopt voor watervallen en prachtige sprookjesbossen.
nu een camperplaats aan lake mapouri. morgen naar Intercarvill

1. Prisca en Johan:
    1 november 2018
    We hebben inmiddels alle verhalen gelezen en hebben een goede indruk gekregen hoe mooi het daar is. Echt super zeg. Geniet van de rest van de vakantie. Misschien nog even luieren😀
  2. Dorien:
    1 november 2018
    Hallo, een hele mooie reis die jullie maken.Prachtige foto's wat een mooie natuur. Genieten groetjes Dorien
  3. Marita en philippe:
    2 november 2018
    Dank jullie wel voor de verhalen en de prachtige fotos! Wij weer terug van nederland waar we een fijne week hebben doorgebracht bij roger en bertha en de famille weer hebben gezien
    Knuffel😘🌷
  4. Eric&Judith:
    2 november 2018
    Ziet er echt zo mooi uit allemaal. Volgensmij hebben jullie een fantastische reis! Veel plezier! Liefs Eric en Judith xxxjes
  5. Anja en Leo:
    3 november 2018